da da da dadadad daddaad

Amelia TVINGA mig att gå till skolan i dag och göra provet i mediekommunikation, men gissa vem som inte kom? Jo Amelia!! hehe men det är typ giltig frånvaro! Hon kunde helt enkelt inte komma!!! heheh..

Provet gick väll rätt bra, men hade inte pluggat ett skit så kunde bara svara på hälften av frågorna.. Aja blir omrov sen iaf...

Åkte till stan efter, skulle åka hem eftersom jag är sjuk! Men mamma skulle på stan och vi gick och åt china mat! Och medans jag vänta på min kära mor så gick jag in på gina, och gissa vad jag hitta? Joo en underbart söt klänning!! Jag köpte den! hehe ska se om jag kan hitta en bild på den sen! :)

På bussen så nös jag, å då bet jag mig själv i tungan! Det gjorde ont :(




Kommentarer
Postat av: Vera

hhaa ^^gash kom just hem... vi började ttio över åtta... :( och sen så gick vi till två :P <3



haha, kollade preis kommentarerna, när ja kom hem are 38 sen efter en sekund så uppdaterade jag sidan och det stod 39 ;D hehe

2009-04-20 @ 14:27:23
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: amelia

hm.. imorrn börjar vi tio över 8 och slutar halv 5. slutar vi två är i i sjunde himlen..



hahh men jag kunde ju inte veta att min dag skulle se ut såhär igår.. wä. jag skulle ju kommit!!! men sen kunde jag inte komma, bokstavligt talat!!!!

2009-04-20 @ 14:51:31
URL: http://o47.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0