crazy nigth

Min natt har varit helt GALEN med världens SJUKASTE dröm!

Den börja med att jag var i hallsta och gjorde någonting, vet ej varför ja var där. Men jag får för mig att jag ska gå till A och hämta grejer jag glömt där. Jag står utanför huset och tvekar, sen tänker jag vafan har jag att förlora! Så jag plingar på och öppnar gör madeleine fransman, och jag som först inte känner igen säger typ eeeeeh hej är A inne? Och till svar får jag nej han är ute, kom in sålänge. Snackar om allt med madeleine och hon säger att A är en idiot osv. Jag börjar packa ihop mina grejer, och då är helt plötsligt halva min släkt där och hjälper mig. När A kommer tillbaka får han damp och börjar förstöra saker, försöka slåss och går till barskåpet och hämtar sprit flaskan och klunkar det rent! Norpan, niklas, rikard, min morfar och anders får typ hålla fast honom inne i sovrummet så jag får packa klart snabbt. Han hade slitit sönder min favorit tröja! Medans männen håller fast och försöker lugna A så kommer de överrens om att skjussa in honom till ett behandlingshem för hans alkoholproblem. Han är helt galen på mig och skriker att allt är mitt fel.. Sen vakna jag....

Wää det var lite otäckt....... av fler anledningar....

Kommentarer
Postat av: madeleine fransman

...du anar inte hur chockad jag blev när jag såg mitt namn i drömmen. hahhaha! kul :)



å himla stark a måste va när det krävs fem vuxna killar å hålla ner honom! :P

..tycker d e tokskoj med drömmar! :) o vilken tur att det faktiskt bara va en dröm ändå!

2009-04-15 @ 09:13:30
URL: http://www.facebook.com
Postat av: emelie

HAHA ja jag var med chockad, för de såg inte ut som du men de va du! hehe :)

2009-04-15 @ 09:23:17
URL: http://emeliefrolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0