Om kärlek...

Människan söker vilt efter kärleken.  Det är fel. För när man söker efter kärleken blir man lätt desperat när man inte hittar den på en gång. Man "tar första bästa" Och de är ingen man kommer att bli riktigt kär i, utan man är mer kär i själva kärleken. Hela grejen liksom. Fråga mig jag vet, jag har varit med om det förut. Det var därför jag bestämde mig för att hålla mig borta från killar helt, sluta söka efter kärleken.

Men det finns en man vid namn Andreas som "förstörde" för mig. Jag träffa honom på en fest jag först inte ville gå på, är det ödet? Eller var det bara en tillfällighet? Hur som hellst så han tog mig med storm. Han kom som en riddare på sin vita häst. Så vacker, så underbar. Att man skulle träffa en kille just som man bestämt sig för att inte söka, det är knäppt, det är sjukt men samtidigt helt otroligt underbart. Att man träffat just denna kille.

Han är så vacker så underbar! Han är det bästa som kunnat hända mig och jag tycker så otroligt mycket om honom. Hans blick får mig att rysa, hans kyssar ger mig fjärilar i magen. Hans sätt att behanlda mig som en prinsessa. Bara hans vackra leende han ger när jag tittar på honom. Du är den bästa men det vet du! Jag är så lycklig som har en pojkvän som dig <3 Jag vill aldrig någonsin förlora dig och jag hoppas jag aldrig gör det heller <3




Här är han som ger mig fjärilar i magen,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0