Emelie är klantig!

Alla som känner vet att jag är ganska så klantig, så dom blir nog inte så chockade över detta jag komme rberätta om. alldeles nyss så skulle jag byta på kaninen ute på balkongen. framför buren står en trästol (som jag vet är lite halvtrasig) men jag sätter mig på stolen iallafall, och vad händer? Jo hela stolen brakar ihop och jag sitter på marken. på vägen ner hinner jag slå i huvudet i balkongräcket, sträcka axeln och få ett märke på låret. kommer nog få mig ett litet blåmärke där.,. Som sagt; Emelie är klantig!


Fattas bara att jag blir påkörd av ett tåg

 
VILKET INTE ÄR EN OMÖJLIGHET!

Kommentarer
Postat av: mamma

puss

2008-07-20 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0